Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Li-Ning.si  so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje JAKS d.o.o., s sedežem podjetja na naslovu Rožna dolina, cesta X, številka 30, 1000 Ljubljana, v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Li-Ning.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Podatki o podjetju

JAKS d.o.o.

JAKS, gostinstvo in storitve d.o.o.
Rožna dolina, cesta X 30
1000 Ljubljana
Matična številka: 1972537000
Davčna številka: SI 17441854

TRR: IBAN SI56 6100 0001 0346 270   (T)   DH d.d.

Glavna dejavnost: 47.640 (Trg.dr.prd.s športno opremo)

Vpis v sodno/poslovni register dne 13.7.2004, vložna številka 14008800

Osnovni kapital: 8.763,00 EUR

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove, bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, vse cene jasno in nedvoumno določene, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Načini plačila

V spletni trgovini Li-Ning.si  ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

Plačilo po predračunu

Plačilo po prevzetju

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Veljavnost ponudbe

Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko interneta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen v spletni trgovini in ostalih trgovinah po Sloveniji. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.

Postopek nakupa

Kako opravim nakup?

Željen izdelek in količino artiklov izberete v košarico s klikom na gumb “Dodaj v košarico”. Ob kliku na košarico v zgornjem desnem kotu strani izberete povezavo “Na blagajno”, kjer vpišete svoje podatke in oddate naročilo.

Če vam upravljanje s spletno trgovino predstavlja težave nam pišite na info@Li-Ning.si , v katerem nam napišete izbrane izdelke in količino, način plačila ter svoje osebne podatke za dostavo in naročilo vam bomo poslali.

Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo.

Naročilo potrjeno: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga.

Blago odpremljeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Blago ki ni na zalogi: Kupec lahko naroči tudi blago, ki ni prikazano v zalogi. Povpraševanje pošlje na info@li-ning.si , in počaka na odgovor. V kolikor je blago dobavljivo bo kupec po elektronski pošti prejel ponudbo in rok dobave blaga. Blago bo naročeno po potrditvi naročila iz strani kupca (plačilo ponudbe).

Pravica do odstopa od nakupa

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe tako da izpolne OBRAZEC in nam ga pošlje na e-naslov info@Li-Ning.si  ali po pošti na naslov Jaks d.o.o., Rožna dolina c. X/30, 1000 Ljubljana. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija naročila. Stroške vračila blaga krije kupec. Ponudnik vrne celotno kupnino takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa in vračila blaga.

Menjava blaga

Uporabnik ima pravico, da v 14 dneh po prejemu pošiljke podjetju preko priloženega obrazca za menjavo blaga pisno sporoči, da mu kupljeno blago ne odgovarja in ga želi menjati za drugo blago. Obrazec nam lahko dostavi preko elektronske pošte info@li-ning.si ali pa na naslov sedeža podjetja. Kupec mora nato blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije kupec. Stroške ponovnega pošiljanja blaga ravno tako krije kupec. V kolikor ponudnik ne zmore v roku 14 dni od prejema neustreznega blaga dostaviti nadomestno blago se zavezuje k vrnitvi celotne kupnine.

POMEMBNO

- Ko vračate artikel morate priložiti obrazec za vračanje blaga, ter kopijo računa
- Naslov za vračilo blaga je: Jaks d.o.o., Rožna dolina c.X/30, 1000 Ljubljana
- Priporočamo da za vračilo blaga uporabite dostavno službo, kjer lahko sledite pošiljko ali pa Pošto Slovenije. Blago je potrebno ustrezno pripraviti za transport, da bo oprema nazaj prišla nepoškodovana.
- Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj.
- Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

- za tisk obrazca, kliknite tukaj na OBRAZEC

Dobavni rok

Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni in sicer 3 dni od – naročila, razen za artikle, ki jih ni na zalogi. Artikle, ki jih ni na zalogi lahko kupec naroči v spletni trgovini ali preko elektronske pošte info@li-ning.si , v kolikor so artikli dobavljivi jih bomo kupcu dostavili v roku 10 delovnih dni.

Dostava

Naročila dostavljamo preko dostavne službe Pošte Slovenija.

Čas dostave: Naročila, za artikle iz zaloge, prejeta do 14.00 ure na delovni dan, so odposlana še isti dan in  so v večini primerov naslednji dan že dostavljena. Če se naročilo plačuje po predračunu, najprej počakamo na prejem nakazila kupnine in šele po prejemu kupnine odpošljemo naročilo. Naročila za artikle, ki jih ni na zalogi bodo dobavljena  v najkrajšem možnem času, navadno v roku do 10 delovnih dni.

Če imate težavo z dostavo nas pokličite na +386 31 613 313 ali nam pišite na info@Li-Ning.si in vam bomo sporočili status vašega naročila.

Strošek dostave

Strošek dostave v primeru plačila po predračunu krijemo mi. V kolikor se kupec odloči za plačilo blaga po povzetju krije pavšalne stroške v višini 10 eur. Kupec se lahko odloči tudi za osebni prevzem v našem skladišču, na naslovu Rožna dolina c.X/30, Ljubljana ki je brezplačen. Ponudnik kupca obvesti, ko je naročilo pripravljeno za prevzem in se dogovori za čas prevzema. Prevzem brez predhodnega dogovora ni mogoč.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani Li-Ning.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva in ostale potrebne komunikacije.

Garancija

Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo.

Reklamacije naših storitev

V primeru, da ste prejeli napačen ali izdelek za katerega smatrate, da ni nov, ga lahko vrnete, mi pa vam bomo poslali nov izdelek ali vrnili kupnino. V primeru takšne težave vas prosimo, da nas o tem obvestite na info@li-ning.si   

Reklamacija dostave

Če je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja ali če so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali pri ponudniku. Reklamacijo poškodovanega paketa sprožite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, obvezno v ali vsaj s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki, lahko pa se s poštno enoto, ki vam je izdelek dostavila dogovorite, da vas na domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki, nato za kupca potrebno zamenjavo, oziroma ureditev zadeve poskrbi ponudnik. 

Ponudnik se s kupcem dogovori za ustrezno rešitev, v primeru poškodb ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka.  
 
Rok za prijavo transportne poškodbe pri Pošti Slovenije je 30 dni. Da je postopek za vas čim krajši in čim manj obremenjujoč, vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na info@li-ning.si . Nadaljnje reševanje poškodovane pošiljke bomo s pošto urejali mi, vam pa bomo poslali nov izdelek.

Odgovornost za stvarne napake

Za stvarno napako gre kadar:

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla? Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi? Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja TUKAJ. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@Li-Ning.si  ali na naslov Jaks. d.o.o., Rožna dolina c.X/30, 1000 Ljubljana

Ponudnik mora v petih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si po najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno, sicer pa je zanje pristojno sodišče v kraju sedeža podjetja.

Jaks d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom TUKAJ. Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvenpotrošniških sporov.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Pomoč

Za vsa vprašanja smo na voljo na e-mailu info@Li-Ning.si   ali na telefonski številki +386 31 613 313 ( Pon – Pet: 9.00 – 17.00)